Przejście do sekcji:

Aktualności

Ogłoszenie o naborze na stanowisko Pracownik administracyjny ds. rozliczeń - Zakład Usług Komunalnych

Zakład Usług Komunalnych Zławieś Wielka Spółka z O.O. z siedzibą w Rzęczkowie ogłasza nabór na stanowisko Pracownik administracyjny ds. rozliczeń

  1. Wykształcenie:

niezbędne: średnie

preferowane: ekonomiczne lub administracyjne

  1. Staż pracy i doświadczenie zawodowe:

niezbędny: co najmniej roczny staż pracy,

preferowane: co najmniej 3 letni staż pracy, w tym minimum pół roku na stanowisku związanym z rozliczaniem płac lub pracy w sekretariacie,

  1. Wiedza specjalistyczna:

niezbędna:

a) znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, przepisów dotyczących podatków od osób fizycznych, zagadnień z zakresu naliczania wynagrodzeń, zagadnień płacowych i administracji kadrowej oraz wszelkich aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie, znajomość przepisów z zakresu prawa administracyjnego i postępowania administracyjnego,

b) umiejętność obsługi komputera (pakietu MS Office, szczególnie Excel ), programu Płatnik,

c) umiejętność obsługi urządzeń biurowych

dodatkowe: ustawa o ochronie danych, mile widziana znajomość programu enova.

  1. Niezbędne predyspozycje osobiste:

Umiejętność nawiązania pozytywnych relacji interpersonalnych, samodzielne planowanie i organizacja pracy własnej, odpowiedzialność, skrupulatność, systematyczność,  szybkość przyswajania wiedzy, komunikatywność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole.

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

-  sporządzanie list płac i innych wypłat na rzecz pracowników oraz osób fizycznych niebędących pracownikami,

-  dokonywanie stosownych, terminowych potrąceń z wynagrodzenia pracowników i innych wypłat,

-  wydawanie zaświadczeń dotyczących wynagrodzeń, w tym do celów emerytalno –rentowych,

-  terminowe zgłoszenie i wyrejestrowywanie z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych  i członków ich rodzin, przekazywanie składek, sporządzanie i przesyłanie drogą elektroniczną dokumentów rozliczeniowych deklaracji i raportów do ZUS dotyczącą wszystkich pracowników i zleceniobiorców,

- wystawianie stosownych zaświadczeń pracownikom

-  prowadzenie ewidencji i rozrachunków dotyczących podatku od osób fizycznych oraz sprawozdawczości GUS i PFRON zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych. Sporządzanie po zakończonym roku podatkowego PIT-4R, PIT-11, PIT-40,

-   przygotowanie danych związanych z zakresem wykonywanych czynności do sprawozdań i analiz finansowych,  sporządzanie innych sprawozdań,

-   przygotowanie informacji, niezbędnych do sporządzania przez ZUK sprawozdań statystycznych według obowiązujących przepisów m.in. GUS,

-  przechowywanie i archiwizowanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokumentacji związanej z wykonywanymi czynnościami na stanowisku pracy,

-  prowadzenie akt osobowych pracowników,

-  sporządzanie wszelkich umów o pracę, aneksów, porozumień i wypowiedzeń umów o pracę oraz cywilnoprawnych, wystawianie świadectw pracy itp.,

-  prowadzenie i rozliczanie  ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich itp. ( karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop),

-  przyjmowanie wniosków dotyczących wypłat należnych, wynikających z przepisów prawa świadczeń pracowniczych,

-  kontrola terminowości oraz prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP oraz badań medycyny pracy,

-  rozliczanie pracowników z wykorzystanych dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonywaniu pracy, w tym urlopów okolicznościowych, wychowawczych, itp. stosownie do przepisów Kodeksu Pracy ,

-  obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych

- monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i składanie zamówień na zakup artykułów biurowych i spożywczych, chemicznych i środków czystości,

- pobieranie, wydawanie i rozliczanie druków ścisłego zarachowania,

- wystawianie pracownikom delegacji służbowych oraz ich rozliczanie,

- ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,

- koordynacja prawidłowego obiegu dokumentów spółki

- dbanie o prawidłowy przepływ informacji w spółce,

-  obsługa mailowa i telefoniczna klientów i kontrahentów,

- współpraca z Zarządem w zakresie załatwiania spraw bieżących,

- wsparcie pracowników innych działów w pracach biurowych i administracyjnych,

- przyjmowanie gości oraz koordynowanie i obsługa spotkań w spółce,

- przygotowywanie pism, analiz,  raportów i korespondencji dla przełożonych,

- wystawianie faktur sprzedaży,

- bieżące prace administracji.

  1. Warunki zatrudnienia:

a) pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony,

b) warunki dalszego zatrudnienia na czas określony są ustalane po rozpatrzeniu opinii bezpośredniego przełożonego,

  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

a) liczba etatów: 1

b) czas pracy: przeciętnie 40 godz. tygodniowo,

c) usytuowanie stanowiska pracy: budynek piętrowy, schody.

d) na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń uniemożliwiających pracę osobom niewidomym. Praca przy komputerze, prowadzenie rozmów telefonicznych, kontakt z interesantami, przemieszczanie się wewnątrz budynku.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZUK, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł mniej niż 6%.

  1. Dokumenty aplikacyjne:

Dla udokumentowania spełnienia wymogów na stanowisku uczestnicy naboru przedkładają:

a) motywację przystąpienia do naboru,

b) życiorys zawierający szczegółowy opis: dotychczasowej drogi zawodowej, posiadane wykształcenie, kwalifikacje, stażu pracy i osiągnięcia zawodowe, opatrzone klauzulą:

wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia naboru przez ZUK Zławieś Wielka Sp. z o.o. z siedzibą w Rzęczkowie, Rzęczkowo 48A., na podstawie ustawy o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia nr 2016/679 Parlamentu Europejskiego UE  2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych)  ” ,

 c) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie,

d) dokumenty potwierdzające staż pracy( świadectwa pracy, zaświadczenia o zakończonym bądź kontynuowanym zatrudnieniu, zakres czynności, zaświadczenia pracodawcy, rekomendacje, itp.),

e) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na zajmowanym stanowisku ,

f) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne oraz niekaralność o przestępstwa przeciwko mieniu i za przestępstwa karne skarbowe,

g) wskazane przedłożenie opinii i /lub referencji z poprzednich miejsc pracy,

h) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w ogłoszeniu.

Wszystkie dokumenty sporządzone przez kandydata powinny być opatrzone jego własnoręcznym podpisem.

Oczekiwane od kandydatów umiejętności zostaną praktycznie sprawdzone podczas postępowania.

Zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999r. o języku polskim ( Dz.U. z 2021 r. poz. 672, z późn. zm.) wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.

  1. Ustalono następujący tryb przeprowadzenia naboru:

Termin składania ofert: do dnia 05.04.2022r. do godz. 1500.

Zgłoszenia należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „ Nabór ofert na wolne stanowisko administracyjne w ZUK ” w biurze obsługi klienta ZUK Zławieś Wielka Sp. z o.o. Rzęczkowo 48A, 87-133 Rzęczkowo lub mailowo na adres: zuk@zlawies.pl

W przypadku wysłania dokumentów pocztą tradycyjną, liczy się data wpływu do ZUK.

Zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej. Jednocześnie informujemy, iż zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie spółki oraz na stronie internetowej ZUK i Gminy Zławieś Wielka.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. 56 678 15 90 osoba Ewa Poliwodzińska –Kwiatkowska.

  1. Klauzula informacyjna:

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Zakład Usług Komunalnych Zławieś Wielka Sp. z o.o. w Rzęczkowie, 87-133 Rzęczkowo 48A .