Zmiany w funkcjonowaniu wydziału komunikacji i transportu Starostwa Powiatowego w Toruniu

Utrudnienia w funkcjonowaniu Wydziału Komunikacji i Transportu w dniach 13-24 października

Uwaga, Mieszkańcy!

Szanowni Państwo,
w związku z trwającą modernizacją budynku Starostwa Powiatowego w Toruniu, mającą na celu poprawę warunków obsługi interesantów, w dniach 13–24 października 2025 r. wystąpią utrudnienia w funkcjonowaniu Wydziału Komunikacji i Transportu.

W tym czasie:

  • nie będzie dostępna internetowa rejestracja wizyt,
  • nie będzie działał biletomat do pobierania numerków – obowiązywać będzie tradycyjny system kolejkowy,
  • rejestracja pojazdów zostanie przeniesiona do innej części budynku.

Podczas wizyty prosimy o zwracanie uwagi na oznakowania kierujące do odpowiednich stanowisk. Pracownicy Starostwa będą również udzielać pomocy i wskazywać właściwe miejsca.

Obsługa interesantów będzie się odbywać tak jak dotychczas, w godzinach przyjęć Wydziału Komunikacji i Transportu:

· poniedziałek: 7:45 – 14:30

· wtorek: 7:45 – 15:30

· środa: 7:45 – 14:30

· czwartek: 7:45 – 14:30

· piątek: 7:45 – 14:00

Prosimy o wyrozumiałość i zaplanowanie wizyty z uwzględnieniem powyższych ograniczeń.
Dziękujemy za cierpliwość i przepraszamy za wszelkie niedogodności.

 

Wyświetlono: 26

Facebook.com X.com