Wydawanie zaświadczenia o rewitalizacji
Wymagane dokumenty:
Dokumenty wymagane od wnioskodawcy:
- Wniosek.
Załączniki do wniosku:
- Dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej;
- Pełnomocnictwo (jeśli zostało udzielone).
Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Gminy w Złejwsi Wielkiej
Handlowa 7, 87-134 Zławieś Wielka; I piętro, pokój nr 11
Opłaty:
- Opłata skarbowa: 17 złotych.
- Udzielenie pełnomocnictwa: 17 złotych.
Wydanie zaświadczenia stwierdzającego określone fakty w stosunku do kilku działek ewidencyjnych będzie podlegało opłacie skarbowej stanowiącej odpowiedni iloczyn zaświadczanych faktów oraz stawki opłaty – 17zł (tj. wydanie zaświadczenia dla dwóch działek – 2x17zł=34 złote itd.).
- Obowiązek uiszczenia opłaty skarbowej następuje z chwilą złożenia wniosku.
Termin i sposób załatwienia:
Do 7 dni.
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji;
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego;
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
Tryb odwoławczy:
Nie dotyczy.